Tjockis

Igår skickade Marika att hon var hemma i helgen och ville ses. Klart man passar på att träffa en god gammal vän när man får möjlighet! Även Linn och Sara ville ses sa Marika så jag bjöd hem alla fyra till mig. Städade lite, köpte läsk, chips, dip och lösgodis för en riktig tjejkväll med tjejsnack och kanske någon film. Dock blev det andra planer för Sara och Linn så jag och Marika satt själva med hela härligheten. Dessutom hade hon med popcorn och jag åt en halv pizza eftersom jag inte hunnit äta någon mat. Herregud!!!

Herregud!!

Har ätit vidare av allt idag men fick precis ett infall att slänga allt som är kvar. Vänta lite........ Gjort! Gick precis och slängde allt!!! Veckan som kommer är det NOLLTOLERANS på onyttighetsinköp (bortsett från alkoholen till helgen).

Här ser ni mig vända onyttigheterna ryggen!!






Vardag | |
#1 - - Casandra:

Tenta imorgon så går igenom hela din blogg :D HERREGUD vad det var en snygg bild på dig OCH dina kläder! Älskart!

Upp