Lördagsmys

Idag vaknade jag omkring kl 8 och var väldigt pigg, vilket resulterade i att jag hoppad upp ur sängen. Satt vid datorn tills Martin vaknade och bad mig åka och köpa frallor till frukosten. Exemplarisk flickvän som jag är så drog jag på mig rosa mjukisbrallorna och åkte och handlade det han önskade. Efter frukosten städade vi och ändrade runt lite i vardagsrummet. Plockade bort lite saker och möblerade om endel. Sedan fick jag finbesök av Cajsa :D alltid lika roligt när hon är hemma och hälsar på. När jag skjutsat henne till stationen åkte jag raka vägen upp till hästarna. Sedan har jag varit här uppe resten av dagen. Sov lite middag, gick ut till hästarna igen och sedan har mamma lagat jättegod mat som vi avnjutit med massor prat och skratt. Haha. En riktigt bra kväll faktiskt. Nu tittar vi lite på tv och jag ska nog snart åka in till stan. Elias festar i Hultsfred och jag har erbjutit mig att köra om det behövs. Martin umgås med killarna ikväll. Öl och fotboll på tv står det på deras schema (jag missar alltså inget där). 
 


Vardag | |
Upp