Promme nr 2

Ikväll har jag varit på en promenad med Cajsa. Det är aldrig tyst många sekunder då vi går på promenader för vi har alltid mycket att prata om och dessutom finns det alltid fler ämnen att ta upp. Samma sak med Hanna i morse. Trots att man pratat en halvtimme så har man fler saker man vill fråga och prata om. Får helt enkelt bli bättre på att umgås och höras av :). 

Jag är för övrigt sämre ikväll. Har haft en rejäl huvudvärk hela arbetsdagen och ikväll känner jag mig hängig. Får se hu det känns sedan eller om jag sjukanmäler mig imorgon. Idag hade jag tur att det var ganska lugnt med spring i butiken och att det fanns lite pill att styra med innanför disken. Som att sortera linser, fixa lite med återkallningar och ge en hjälpande hand med de nya bågarna som kommit hem. 

Om någon är sugen på det allra senaste i glasögon så ska ni komma in nu eller i början på nästa vecka eftersom allt är påväg upp nu. Kul och spännande! 




Vardag | |
Upp