Shoppe

Idag har jag shoppat på min lilla lunchrast (som jag hann ta vid 17.10 eftersom det varit så fullt upp). Det blev ett gäng underkläder 3 för 2 på både tros-och strumpfronten. Sånt som alltid går åt men som jag alltid varit så dumsnål på. Nu när jag börjat få ordentlig lön så kan jag skämma bort mig själv (och killen? Tror inte martin uppskattar mina urtvättade håliga gamla bomullstrosor som jag ägt sedan vi blev tillsammans för 5 år sedan... Typ). 

Sedan investerare jag i en ögonskugga. Förr använde jag det rätt ofta men aldrig längre. Det får det bli ordning på nu :). Måste köpa en bra mascara också men blir inte allt på en gång. Dagens shopping landade på 435 kr. Ok! 

Nu försöker jag få tag i Josefine och se  vi ska ta en telefondate. Fick dn lucka i mitt annars fullproppade liv så tänkte utnyttja den på henne men har inte riktigt fått svar än. Får se om vi hinner lite senare.  Imorgon bitti ska jag dejta Hanna på morgonkröken :) 



Vardag | |
Upp