Balkong-bestyr

Igår hade vi bestämt att vi äntligen skulle ut och springa...jogga...(gå) ihop men vad gjorde vi istället efter Linns födelsedagskalas? Jo, handlade blommor på Ica och gjorde iordning på balkongen. Dessutom kan jag ju inte skylla på Martin denna gången, men han stoppade mig inte precis ;). Han är inte den som tjatar om att ut och springa om vi säger så. Det är mer jag som behöver hans stöd för att sätta igång min gamla igengrodda kropp. Liksom känner hur fetter och gafset inombords sätter sig i ådror och kring organen. Blä. 

Här fixar jag på balkongen. Som ni ser så finns det fortfarande kvar spår från julgranen (alla bruna barren) som vi för övrigt avlägsnade från balkongen i förrgår. Kände att det var på tiden liksom sådär ett halvår sedan julafton. 

Vardag | balkong blommor julgran | |
#1 - - Cajsa:

" det var inte sant, för det var inte sant, för julen varar fram till påska.." Eller midsommarafton för den delen ;) hihi efterbild på balkongen tack! :)

#2 - - Liss:

Va det möjligtvis ni som dumpade en brun torr gran vid återvinningen i helgen då? :P

Svar: Vi klippte ner den och la den i en svart sopsäck. Sedan hade Martin gjort sig av med den så jag vet faktiskt inte, är möjligt ;D
Maja

Upp