Midsommar

Känslan är så skön!! Det känns nästan som semester men i miniformat. Jag hade stort behov av denna långhelg just nu. Jag är rädd att ett magsår är på gång, har känt av det en hel del till och från sista tiden. Av den anledningen ser jag verkligen fram emot min hela semester. Jag behöver verkligen varva ner. 
 
Igår var vi (givetvis) hos hästen och åt god midsommarlunch med mina föräldrar innan vi åkte in till stan och gjorde oss iordning för att dra vidare till Martins föräldrar. Där blev vi bjudna på grillat som var så o-t-r-o-l-i-g-t gott. Grillmästarna!!! Är sugen på en till grillkväll denna helg. Det kan man inte få för mycket av.
Efter den trevliga samkvämen drog vi vidare till Linn och Dennis. Så himla nöjd med dagen. Ochd et bästa utav allt? Hela helgen är kvar.
 
 
Vardag | |
Upp