Söndagskväll

... Men ingen söndagsångest här inte! Nej för imorgon är jag faktiskt ledig :) tummen upp!!! Jag ska nog försöka städa lägenheten en del och sedan ska jag hjälpa Hanna och Victor med att fota ett familjekort till tidningen. Ska bli kul! Ikväll har vi flyttat hästarna till en ny hage. Lilla fölisen fick sig en ordentlig upplevelse. De få veckorna hon har levt har hon spenderat i den, nu förra hagen, och aldrig satt sina små hovar utanför staketet. Hon var lite osäker, men det gick över förväntan bra. Vi tog in hästarna i stallet först så att vi kunde ta på en liten grimma på fölet, som nu mer heter Malva. 
 
Sedan gick vi vidare ner till den andra hagen och även det gick bra. Första promenaden i grimma och grimskaft! Är så glad att det gick så pass bra :). Väl nere i den nya hagen sprang det runt runt runt hur länge som helst. Tog bara lite vattenpauser. Det var inte panik-spring utan fullt-av-energi-i-kroppen-spring. 
 
Härligt är ordet!
 
 
Vardag | |
#1 - - Frida:

Åh va fin blogg du har! Älskar att följa den! Tänkte på kan du inte lägga upp bilder på dina tatueringar hur de sitter på dig och vad de betyder det vore snällt för letar lite exempel ja ska göra:D puss!

Svar: Hej Frida! Vad glad jag blir av din kommentar :) Jag ska lägga ut en bild på min tatuering så du får se hur den ser ut. Är jättenöjd med den! Dock syns den bara när jag går i bikini ;) Skulle vilja ha någon som syns lite mer :)
Maja

#2 - - Frida:

Åh va härligt att höra du är nöjd!:) måste känna desamma känner jag när ja hittar vad ja vill göra:D jaså gör den men det är ju jättesnyggt kan ja tänka mig då:)! Men lägg upp i bikini då så får ja se bikinialternativ att köpa också för du verkar ha så härlig stil:D puss hoppas du lägger upp bilden snart för har tänkt bestämma mig snarast möjligast:D hade bäst !

Svar: jag är verkligen inte i bikiniform för tillfället, men kanske kan hitta en gammal bild på bikinin ;) haha. Detsamma, trevlig midsommar!!! :D
Maja

#3 - - Frida:

Haha amen va gör de tror nog du har grym form ändån ;) ja men lägg upp en bild bara så blir ja happy:D hoppas din midsommar var grym! Pussar

Upp